Folia reklamowa na służbowym aucie jest najtańszą metodą promocji. Jest znakomitą opcją na pewne reklamowanie, artykułu, własnej spółki czy też świadczonych usługi. Ruchliwość, sposobność trafienia do różnych grup konsumentów to zasadnicza cecha nadruków reklamowych na samochodach, pojazdach – autach.

Jak przygotować promocję – obkleić własny samochód?

Wbrew wymysłom leniwych, nie jest to niezwykle trudna operacja. W zależności od tego, jaki wymyśleliśmy pomysł na swoją ofertę reklamową, takiej techniki przygotowania będziemy potrzebowali użyć. Najbardziej przystępną – popularną oraz najbanalniejszą do samodzielnego przyrządzenia jest grafika reklamowa wycinana z oklein samoprzylepnych. Jaką metodą się więc wziąć do sporządzenia naszego arcydzieła?

Po pierwsze powinno się rozpocząć od szkicu plastycznego, czyli co oraz gdzie musi się znaleźć, w jakiej kolorystyce, w jakiej kubaturze i co najważniejsze, na jakich fragmentach samochodu. W zależności od faktu w jaki sposób zaplanujemy umieszczenie własnych nadruków na konkretnych podzespołach – fragmentach samochodu, będziemy potrzebowali dostosować model okleiny i opcjonalnie metodę jej nakładania. Radzimy amatorom, aby zaczynali od jak najbardziej gładkich powierzchni bryły samochodu. Czemu ? – ponieważ okleina reklamowa w owych miejscach (płaskich) okaże się najłatwiejsza do przyklejenia – oklejenia i jakby tego było mało, cena okleiny na równe nawierzchnie będzie dostępna w niższej cenie od folii dla przykładu wylewanych.

Pierwszy etap – opracowujemy reklamę na aucie.

Od czegoś takiego wszystko się zaczyna. Stanowi to pierwszy a także obowiązkowy krok, przybliżający nas – właścicieli biznesów do finalizacji projektu, jakim ma być oklejone w wyśmienitą ofertę reklamową na busa. By przygotować taki projekt, korzystnie by było umieć obsługiwać jakiś program graficzny. Przeważnie używane do przygotowywania grafik – ofert reklamowych, są aplikacje wyprodukowane przez Adobe i Corela. Jeżeli posiadamy na laptopie którąś z wersji dla przykładu Corel Draw, to wystarczy zrobić fotografie z idealnie prostopadłej lokalizacji (nie pod kątem), 2 drzwi bocznych i tyłu samochodu. Potem musimy precyzyjnie zmierzyć pojazd w „naturze” – tak byśmy mieli możliwość pracować nad designem w konkretnej skali. Sugerujemy wykorzystywanie skali bądź jeden do jednego, ewentualnie 1:10. Unikniemy dzięki temu pomyłki przy eksportach plików do programów tnących bądź drukujących własną zaprojektowaną grafikę. W przypadku gdy mamy już fotografie samochodu, poznaliśmy jego prawdziwe wymiary, posiadamy komputer i właściwy program graficzny, to jesteśmy w stanie zacząć przygotowywanie naszej reklamy.