Okleina na wehikule a myjnia

Choćby najoryginalniejszy projekt bynajmniej nie odciągnie uwagi od tego, że auto przez znaczny czas nie oglądało myjni. Brudny, zaświniony pojazd, choć najlepiej obklejony, bynajmniej nie będzie dla korporacji pożądaną wizytówką. Kierowcy sami winni poczuwać się do zachowania pojazdu w higienie oraz regularnie doprowadzać je do porządku. Menadżer floty także posiada na tę kwestię wpływ, organizując niniejsze sprawy w strategii flotowej. Potrafi on wyznaczyć np. sumę przymusowych wizyt w myjni samochodowej w przeciągu danego sezonu. Wywiązywanie się poprzez szoferów z niniejszego rodzaju założeń prędko sprawdzać z pomocą monitoringu. – Układy śledzące są bynajmniej nie jedynie do obecnego monitoringu pozycji zmotoryzowanych na globie. Zczytują one przejazdy oraz notują informacje o przystankach. W następstwie łatwo zobaczyć, czy szofer odchaczył w danym okresie określone miejsca – mówi Jakub Komorowski z korporacji Umbrella z.o.o wytwórcy systemu kontrolnego GPS. Koszty mycia pojazdu z reguły są płacone poprzez firmę, zaś przy należnościach da radę korzystać z kart zniżkowych. W wybranych przypadkach niemniej, jeśli z pojazdu zakładowego kierowca może korzystać poza pracą, utrzymanie schludności stoi wyłącznie w jego obowiązkach.

Taśmy pakowe z nadrukiem – kontakt z PROTAPE – kalkuluje się?

Dowolnie oceniając zastosowanie floty pojazdów do planów promocyjnych, nie da się zdementować, że spośród wszystkich form reklamy automobil jest metodą niesłychanie ruchliwą. Czy przez to najbardziej korzystną oraz naprawdę przystępną? Badając jej koszty , trzeba mieć na uwadze, iż za taką okleinę płacimy wyłącznie jeden raz, podczaj jej tworzenia – za projekt graficzny oraz oklejenie aut. Ciąg dalszy jest w zasadzie darmowy. Reklama, lakonicznie pisząc, upowszechnia się sama – przy każdej okazji, gdy służbowe auto startuje w teren. Brakuje tu opłaty za drukowanie ani za wkładanie za wycieraczkę, repartycję lub opublikowanie w mediach, wydrukowanie na billboardzie bądź przedstawianie jej w internecie. Nie trzeba poszukiwać dróg jej dystrybucji oraz dodatkowo za nie ponosić opłaty – to te same drogi, które to i tak  forsują szoferzy.